تیغه های کرکره برقی پارکینگ
نوشته شده توسط : shaapaarak

یکی از نکات کمتر پرداخته شده در بحث کرکره برقی پارکینگ، انتخاب نوع تیغه‌های مناسب برای آن است. باید گفت که بر خلاف چیزی که شاید به نظر بیاید، هر پارکینگ با توجه به شرایطی که مالک در نظر دارد، بایستی از شرایط خاصی برخوردار باشد. هدف از این بهینه‌سازی کرکره برقی پارکینگ، حداکثر کردن سطح حفاظت و نیز، کاهش هزینه‌های غیر ضروری می‌باشد.

اولین کار قبل از نصب کرکره برقی پارکینگ

پیش از آن که به ادامه‌ی بحث بپردازیم، بد نیست تا به نکته‌ای ظریف در این باره بپردازیم. آن هم اهمیت بهینه‌سازی یراق‌آلات در این کرکره‌هاست. همان طور که احتمالا می‌دانید، یراق‌آلات مورد استفاده در این کرکره‌ها معمولا از جنس آلومنیوم یا فولاد ضدزنگ هستند. بنا به نظر قریب به اتفاق متخصصان، به خصوص در مورد کرکره برقی پارکینگ، بهتر است از یرا‌ق‌آلات آلومینیومی استفاده شود.

با این حال در برخی از موارد، نیازی به استفاده از ریل‌های آلومینیومی نیست. این شرایط متعلق به زمانی است که پیش از این و به تازگی در محل نسبت به این امر اقدام شده باشد. یعنی از پیش کرکره‌ای در محل وجود داشته و شما قصد تعویض آن را داشته باشید.

کرکره برقی پارکینگ در تهران

انواع تیغه‌های کرکره برقی پارکینگ

حال به موضوع اصلی بحث می‌رسیم. چه تیغه‌ای مناسب چه کرکره‌ای است. اگر مطالب ما را پیش از این دنبال کرده باشید می‌دانید که تیغه‌ها، در چهار دسته‌ی کلی بخش‌بندی شده‌اند. تیغه‌های گالوانیزه، تیغه‌های آلومینیومی، و تیغه‌های پلی‌کربناتی و رول‌گیتر.

تیغه کرکره برقی پارکینگ ارزان

اگر قصد صرف هزینه‌ی زیادی را ندارید، این تیغه‌ها برای شما منساب هستند. جنس این تیغه‌ها از فولاد بوده و با روکشی از فلز روی، ضد‌زنگ شده‌اند. این تیغه‌ها امنیت بالایی داشته و در مقابل ضربه مقاومت بالایی دارند. تیغه‌های فولادی در رنگ‌های مختلفی عرضه شده و می‌توانید با خیال راحت رد میان آن‌ها طرح مد نظر خود را انتخاب نمایید.

تیغه کرکره برقی پارکینگ با کیفیت

در این جا به یک از محبوب‌ترین تیغه‌های مورد استفاده در کرکره برقی‌ها، به خصوص کرکره برقی پارکینگ می‌رسیم. تیغه‌های آلومینیومی از محبوب‌ترین جنس‌های تیغه هستند. این تیغه‌ها هم از قیمت مناسبی برخوردارند و هم، می‌توانند بالاترین سطح کیفیت را ارائه دهند. البته در این موضوع چند عامل متغیر دخیل محسوب می‌شوند.

کرکره برقی پارکینگ پانچ دار

اولین مورد، چندلایه بودن برخی از تیغه‌ها و نیز، وجود پل میان این لایه‌هاست. بدیهی است هر چه تیغه‌های کرکره بیشتر باشد، تیغه با کیفیت‌تر است. علاوه بر آن، نوع اتصال میان تیغه‌ها نیز می‌تواند بر کیفیت کرکره بیفزاید. البته گاهی در این میان استثنائاتی نیز در نظر گرفته می‌شود. مثلا از مهم‌ترین ویژگی‌های کرکره برقی پارکینگ وجود پانچ در تیغه‌های آن است. این ویژگی تنها روی تیغه‌ی یک لایه قابل انجام می‌باشد.

بهترین تیغه های کرکره برقی پارکینگ

در نهایت به بهترین و سطح بالاترین تیغه‌های کرکره برقی پارکینگ می‌رسیم که معمولا کمتر در این محسط‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تیغه‌ها معمولا دارای مصارف خاص محافظتی سطح بالا هستند و تنها در مواقعی مورد استفاده قرار می‌گیرند که نیاز به آنان ضروری باشد. بدیهی است که قیمت این تیغه‌ها از تمامی مدل‌های دیگر بالاتر بوده و باید استفاده از آن‌ها صرفه و توجیه اقتصادی داشته باشد.





:: برچسب‌ها: کرکره برقی پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: